Ostrzeżenie: Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK

Almacabio

Almacabio

WIĘCEJ NIŻ 30 LAT ALMACABIO "Twój naturalny wybór"

NASZA HISTORIA I JAK ALMACABIO URODZIŁ
Pod koniec lat '70 tych, w Ulm (Niemcy), w celu uniknięcia projekt na budowę stacji atomowej, wielu studentów uczelni zajmował obszar miesięcy, aż projekt został zaniechany. W tym długim okresie okupacji trzy studenci mieli okazję poznać się nawzajem, jeden był chemikiem, inny był projektantem, a trzeci był studentem ekonomii. Chcieli zrobić więcej dla środowiska, a więc postanowili produkować pierwsze Ecologic detergentów z niewielkim wpływie na środowisko, nic takiego nie było w tym czasie. Zaczęli produkcji w podziemiach ich domu.Nazwa tych 3 bohaterów są AL-fred, MA-RGA, CA-rin, a więc dali nazwę na marki i ALMACABIO urodził.
Poszanowania przyrody i środowiska i poszanowania zdrowia człowieka to główne powody, które doprowadziły dr Torresan i trzech twórców ALMACABIO się poznać podczas jednego z pierwszych targów w Orgenic, na koniec roku 70-tych. Pomysł działa w sposób konkretny w obronie naszej planety i zapobiegania zdrowia w produkcji detergentów o niskim wpływie na środowisko i mniej szkodliwe dla człowieka stał się pomysł, filozofii i rozumu życia rodziny Torresan i wszystkich pracownicy almacabio firmy ..Przygoda rozpoczęła się i narodził się projekt almacabio i stał się wkrótce punktem odniesienia dla narodu jako alternatywa dla tradycyjnych-petrochemicznego detergentów.Wysiłki dostępnych zasobów zostały całkowicie skupił się na projekcie i misji: "detergentów na niskim wpływie na środowisko i poszanowanie istoty ludzkiej". Wkrótce ważny cel został osiągnięty, mają pełną linię produktów opracowanych wyłącznie powierzchniowo czynnych pochodzenia roślinnego z marką almacabio®.Rozpoczęliśmy sprzedaż i dystrybucję almacabio® w 1977 roku i w ciągu kilku lat stał się wiodącą marką detergentów ekologicznych.Uzyskany w wyspecjalizowanym rynku organicznej sukces pchnął Dr Torresan dążyć do nowych, szerokich rynkach, w celu dotarcia do szerokiego grona odbiorców, nawet tych, którzy nie są obecni na rynku orgnanic. Celem jest divulgate naszą filozofię do wszystkich osób, które chcą nas słuchać i zostawić coś pozytywnego dla naszych dzieci.